Om oss

Hos Innoverdi AS er vår misjon å hjelpe bedrifter med å optimalisere sine anskaffelsesprosesser, redusere kostnader og skape merverdi gjennom strategisk innkjøp. Med over 16 års erfaring som daglig leder i egne selskaper har Innoverdis grunnlegger, Morten Stenersen, omfattende erfaring innen innkjøp og anskaffelser. Han har en solid teknisk bakgrunn som sivilingeniør innen produktutvikling og produksjonsledelse og 22 års variert arbeidserfaring, hvorav 12 års erfaring som innovasjonsrådgiver, før han startet med anskaffelsesrådgivning.

Med en sterk forståelse for markedstrender og innkjøpsstrategier, er målet alltid å sikre at våre kunder oppnår best mulig verdi i hver transaksjon. Vi er også stolte av å være medlemmer av Chartered Institute of Procurement & Supply (CIPS), verdens ledende organisasjon for profesjonelle innen innkjøp og forsyningskjedeledelse. 

 

For øyeblikket er Morten Stenersen i ferd med å fullføre CIPS Nivå 3 Sertifiseringskurs, som ytterligere styrker vår kompetanse og evne til å levere tjenester av høyeste kvalitet til våre kunder. Vi tror på kontinuerlig læring og forbedring, og vår tilknytning til CIPS sikrer at vi holder oss oppdatert på de nyeste standardene, beste praksis og etiske retningslinjer innen anskaffelse. Dette gir våre kunder trygghet i å vite at de samarbeider med en rådgiver som er dedikert til å levere de beste løsningene – både nå og i fremtiden.

Våre verdier:

- Kvalitet: Vi leverer alltid førsteklasses løsninger tilpasset kundens behov.

- Integritet: Etikk og åpenhet står sentralt i alt vi gjør.

- Innovasjon: Vi ser alltid etter smartere måter å forbedre innkjøpsprosessene på.

- Langsiktige relasjoner: Vi streber etter å bygge varige partnerskap med våre kunder, basert på tillit og resultater.

Helhetlig fokus

Vi bistår med anskaffelsesrådgivning innen alle innkjøpskategorier. I alle oppdrag utreder vi hvordan bytte av leverandør påvirker alle relevante aspekter av kundens virksomhet. Det handler ikke nødvendigvis om å finne leverandøren med lavest pris. Her er en oversikt over noen av de viktigste kategoriene hvor vi kan bistå dere med å vurdere bytte av leverandører:

Produksjon

Råvarer, komponenter, produksjonsutstyr og produksjonstjenester m.m.

Varer for videresalg

Næringsmidler, bekledning, transportmidler, byggevarer og elektronikk m.m.

Konsulenter

Rekruttering, bemanning, markedsføring, og produktutvikling m.m.

Programvare

Butikkdata, bemanningsplanlegging, DAK/DAP, produksjonsplanleggingsverktøy, CRM, ERP og økonomisystem m.m.

Eiendom

Valg av næringslokale, fra å leie til å eie, renovasjonsprosjekt, prosjektering og oppføring av bygg m.m.

Dette er bare noen eksempler på kategorier vi jobber med. Ta kontakt med oss i dag for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å ta anskaffelsene til neste nivå!

Kontaktinformasjon

Morten Stenersen

Anskaffelsesrådgiver / Daglig leder

Tlf: +47 970 93 606

Epost: morten@innoverdi.no

Innoverdi AS (org.nr. 927 868 431 MVA)

Adresse: Ulverudlia 8, 3057 Solbergelva

Org.nr: 927 868 431